100125

Hejhej :)

Nu har jag äntligen orkat pallra mig ur sängen. & klockan e 1 :O
Men men va uppe 9 & ringde ekonomiskt bistånd. Äntligen fått
tag på dom. Men dom ringer tillbaka nästa vecka, så får se vad
dom har & säga det. Sen gick jag & la mig igen :P Sen vid halv 11
kom älskling & Michaela. Älsk hade köpt cigg & cola till mig :)
Blev att prata med dom en stund, sen va dom tvunga & dra.
Skulle iväg på ngt.. Sen har jag bara legat i sängen tills dess.
Gjort sudoku, älsk har ju det på mobilen :D Ska snart ner &
äta "frukost" :P Sen blir det hoppa in i duschen & göra mig
i ordning till ikv :) Börjar göra det tidigt, vill hinna fotta lite med.
Älskar & fotta, men min kamera på mobilen sämst. Men den
på älsk nya tele e bra :D Så blir fotta en massa idag.
Hjärtat kommer sen efter han ätit & så. Sen
börjar bion kl 9 ikv :D Ska bli kul. Blev ingen praktik
på dagiset :/ Men ska upp till Casablanca på måndag.
Hoppas hoppas! Nej, nu måste jag fan äta innan min
mage dör. Men jag skriver ikv när jag är hemma igen.



Love/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0