4 juni 2010

Hejsan!


Hände väl inte så mycket igår kväll, mamma ringde så vi prata ett tag. Blir nog att hon & lillasyster kommer hit på tisdag! Det gillas starkt! & nu så börjar jag nästan längta till jag fyller år ist haha :P Sen satt jag vid datorn hela natten lång. Kan ju säga det med en dator, internet & youtube så flyger tiden iväg. Så det blev väldigt sent igår :O Kunde inte sova när jag stängt av datorn heller, så pyssla med massa annat. Runt en 8 på morgonen tror jag att jag somnade :O



Nu så vaknade jag för någon timme sen, hade ställt klockan på 2. Men då gick jag då inte upp! Så nu har jag varit iväg & handlat lite, ätit, & suttit här ett tag. Tror jag ska klä på mig lite andra kläder, sen ta reda på vad som händer ikväll. Vill till Q-bar men ändå inte, men jaja vi ser sen vad som händer. Skriver mer ikväll!


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0