:)

Hejsan!


Ja, någon dagens outfit blir det inte idag nej! Inte en aning om vad det är med min blogg, men kan iaf inte ladda upp bilder. Den laddar & så som det ska det, men sen i slutet kommer bara webbsidan kan inte visa :S Så några bilder kan jag inte ladda upp idag! Drygt! Lite smått irriterad på allt nu med & internet laggar sönder. Fick pengar innna idag med, äntligen! Bara det att jag fick typ dom 10 över 8 & alla affärer stänger 8 i Hästveda :O Så hur jag nu ska lyckas köpa cigg återstår & se. Annars får jag klara mig till imorgon bitti, fy fan! Aja, det löser sig väl.


Har väl inte gjort så mycket här förutom & suttit en massa vid datorn. Något jobb har jag inte hittat än, men bara till & behålla det lilla tålamodet man har & söka vidare! Men tror mitt tålamod försvann för ett tag sen, inte så lätt & leta jobb när internet bara laggar & man får ladda om sidorna hela tiden. Men varför klaga, jag har internet iaf! :) Nej nu ska jag söka vidare! Men slänger väl upp ett nattinlägg sen haha! Lägga upp bilder gav jag upp för länge sen :P


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0