16/2-10

Hejhej :)


Blir inte så mkt uppdatering idag med tanke på att jag inte e
på det bästa humöret :/ Aja, när jag vakna i morse fick jag
först panik. Ingen älskling haha :O Som tur va han bara ner &
titta på film. Jag stack ner & åt. Sen blev det data & läsa. Annars
har det väl inte hänt så mkt. Vatt ute en runda med. Lånat 2 nya
böcker.. En film med som vi inte kollar tar det sen, palla inte just
nu. Sen väl hemma så kolla jag jobb & lägenheter. & nu får soc
jävlar i det gärna skynda på lite tack! Jag ska flytta om 2 veckor.
Den 1 april :O Hur fan ska detta gå?! Aja, allt löser sig väl hoppas
jag. Får kolla runder en massa nu så jag kan få pengar på ngt sätt.
Nej, nu ska jag ut & röka sen får vi se vad som händer.. Inte på
humör för så mkt nu :/ Hoppas ni har haft en bra dag iaf :D <3


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0