30/3-10

Hejhej :)

Blev att man vakna ganska sent imorse.. Hade tänkt va uppe hela natten,
så att jag kunde så tidigt idag & vända tillbaka dygnet. Men så blev det
inte. Väckte typ Jessica hela tiden så jag sket i det. Somna typ vid 5 imorse.
Illa! Sen vid 2 idag kom älsk, men han vågar ju knappt väcka mig så sov till
3 typ :/ Blev att äta lite sen stack han hem. Det blev tv & data för min del. Sen
kom älskling igen. Titta på tvn & satt vid datan. Sen stack vi ut en runda sen hem.
Sen blev att sticka ner till boendet & hämta pengar, sen till statiol & handla. Sen
stack älskling hem.. Nu sitter jag här med datan i knät. Har precis mumsat i mig 2
goda mackor & nu sitter jag & äter kanelbullar :) Blir väl titta tv nu & kanske läsa
lite i min bok. Sen sova måste vända på dygnet så jag inte sover hela dagarna :/


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0