Fredag :D

Hejhej :)

Nästan precis vaknat andra gången :P Somna inte förens vid 3 igår :/
Aja, bättre än senare iaf. Sen gick jag upp nu vid 11 när älsk kom
men när han satte sig vid datan somna jag igen. Lite smått läskigt för
drömde massa konstiga saker & han va med i den. Så när han prata
med mig fatta ju inte jag att det va verklighet. Svårt att förklara. Han
skulle iväg & möta ngn innan, så får hoppas att han kommer snart.
Är faktiskt på otroligt bra humör idag, men det är för att solen skiner.
Oooh, våren e påväg :) Me like! För övrigt så har jag inte en aning om
va som händer idag, men vi hittar väl på ngt. Har inte fått mina pengar
än men det kanske kommer sen. Annars får jag vänta tills nästa vecka.
Nu orkar jag inte skriva mer, ska ut & sätta mig en stund. Men ni får
han en underbar dag, för det ska jag iaf :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0