26/5-10

Hejhej!


Då har man precis vaknat, inte bra det! Lär va ganska så pigg inatt, men så går det när man somnar 8 på morgonen. Men jag måste ha drömt något konsitg för när jag vakna fick jag panik av att ngn inte låg brevid mig & skulle gå & kolla överallt om hon var någonstans sen väl i vardagsrummet kom jag på att jag drömde (tror det va Erica det handla om) Men sjukt! Men aja, sen vakna man vid 2-tiden men ville fortsätta så ställde klockan på 5 men sov tills nu ist! Illa! Så pigg lär man va inatt jaha!


Annars idag händer det väl inte allt för mycket. Mitt sånt dagsinternet är nog snart slut, får se om jag pallar köpa nytt. Ska iaf ta tag i disken & fixa i ordning lite smått i lägenheten. Den är ju inte stökig precis, men man kan ju plocka i i ordning det lilla som är! Nu ska jag iaf sitta här fram tills internetet tar slut, sen blir det väl disken. Orkar jag springa & köpa internet sen så kommer det upp ett inlägg lite senare ikv. Ha en fortsatt bra kväll!


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0