28/5-10

Hejsan!



Då vaknade man för en liten stund sen, inte alls bra. Men ändå blev det inte så sent somnade vid halv 3 tiden! Men så blir det när man fastnar vid datorn. Trodde inte jag var trött igår heller, men det var jag somnade dirket när jag la huvudet på kudden. Skönt!


Aja, idag har jag inte en aning om vad man ska göra. Hade gärna stuckit på steffis 18 års fest, men kan inte ta mig dit eller hem. Irriterande! Sen är det ju utgång på g med, men vet inte om jag pallar det. Inte alls sugen på & festa ikväll, vill bara ligga hemma & mysa. Men det är inte lika kul när man är själv :O Aja, vi får se vad som händer sen :)


Nu ska jag nog iaf gå upp & göra mig något & äta så magen kan sluta kurra! :P Sen blir det väl att sitta här ett tag med! Tror jag ska göra mig i ordning lite granna med & fxa undan disken så man får något gjort denna dag!
Ni får ha en toppenbra fredagkväll!


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0