30/5-10

Hejhej! :)


Idag här väl hänt ungefär lika mycket som dom andra dagarna :O Vakna vid 2-tiden eller ja rättare sagt vid 6 i morse av ngn ringde mig. Kunde knappt somna om igen, men efter mycket om & om igen! Så sov jag vidare till 2, men orkade inte pallra mig ur sängen förens vid 5-tiden då jag gick upp åt! Så har ju typ bara suttit vid datorn hela förmiddagen. Förrestem jag tar tillbaka det där jag sa att jag börja må bättre igår ha! Det kom sen när jag skulle gå & lägga mig lagom kul. Mår inte helt bra idag heller, men börjar väl bli lite bättre iaf.


Nu har jag iaf precis vikt & lagt in all tvätt sen vi tvätt (vilket va ett tag sen) & städat undan lite i sovrummet. Orkade inte göra så mycket idag så får fortsätta imorgon. Men är man sjuk ska man väl vila & inte städa haha? Men jag vill ha undan allt stökigt, aja kan jag inte så kan jag inte. Får se om jag orkar ta lite till sen, annars får det bli imorgon :) Blev ju lite gjort iaf! :)


Så resten av kvällen spenderas väl framför datorn som vanligt, men orkar inte så mycket mer :/ Spela lite & titta film få det bli :) Sen imorgon hoppas jag på att jag mår bättre, så jag kan komma ut lite :) Nej, nu blir det spela sen får vi se vad som händer :P


Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0