;)

'Hejhej! :)



Idag kan man väl säga att det inte har hänt allt för mycket & inte sovit så mycket inatt heller. Jävla mardrömmar man har & sen så vaknar man vid halv 10 med! Då tänkte jag inte gå upp, prata ju med Bassi i tele igår så somna sent. Eller ja han spela när vi prata, så jag sov typ när vi prata i tele med. Så social man kan va då! Så sov vidare till 2, men orka inte pallra mig ur sängen förens 4 då Johan kom så blev att röka med honom :) Sen när han stack så blev det typ & laga mat. Potatisklyftor & kotlett & jag lyckades med, brände inget kött eller något. Haha Bassi!! Jag kan laga mat, så nu kan du inte säga något.. Sen blev det bara att man satt vid datort. Pratade även med älskade Kim i tele & fick mina pengar från henne. Sen blev det ännu mer data, & när jag väl sitter där så blir jag sugen på något så gick ut i köket & stekte hamburgare men gott var det! ( & jag brände inte dom i heller). Känner mig riktigt duktig känner jag mig! :) Sen har man typ bara suttit vid datorn, vilket liv man har! Aja, imorgon ska jag iväg en runda & träffa bror & ge han sin laddare, så lite kommer man ut! Nej, nu ska se om man kan hitta något kul & göra e riktigt uttråkad:( Se om man kan somna lite tidigare idag med. Men men hoppas ni har haft en bra dag iaf!



Love/T




Tog några ny bilder på klänningen idag, när jag har den på mig ist! Blev
inte så jätte bra bilder. Men orka inte ta flera st så tog dom första jag
fota :/ Men kommer väl upp ngn bild sen när jag ska ha den på mig,
om jag nu kommer på när jag ska använda den haha!


Utan axelband



& med axelband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0