(:

Hejhej! :)



Har verkligen gjort ingenting idag haha! Fixa undan i lägenheten blev det ju inget av, för mådde inte alls bra. Så det ända jag har gjort är & vilat en massa & sen suttit vid datorn. Vad kul va, nej inte alls. Lite smått irriterad nu med, för nu börjar jag må lite bättre. Men varför ska jag börja må bättre nu, klockan halv 1 på natten! Detta kunde ju kommit lite tidigare tack. För då hade man inte suttit här utan antingen varit på crusingen (som man missat helt) eller på Q-bar. Drygt, ja! Men men varför sitta & tjura över det, kan inte göra så mycket åt saken just nu ändå.


Har iaf precis lagat lite mat, det var ju på tiden haha. Så nu ska jag väl bara sitta vid datorn & nörda mig. Ska fortsätta titta på filmen jag påbörja innan med. One year tror jag den hette :s Sen så blir det väl försöka sova lite med :) Hoppas iaf ni har haft/har en trevlig lördag! :)



Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0