Helg! :)

Hejhej!


Idag blev det då att man vakna ganska så sent, typ vid 3 :O Illa! Låg & lata oss i sängen en stund sen skulle Bassi hem. Ringde bror & prata med han idag, han fyller ju år. Grattis till han! Sen prata jag en massa med Amy i tele med, saknar henne. Har även varit iväg & handlat lite. Va tvungen & ha e plattång min e ju  I hörby & har inte möjlighet & hämta den. Så det fick bli en ny, köpte även smörgåstårta på bit. Det får bli frukost/lunch idag så äter jag inne i Hlm sen :) Nu så händer det väl inte så mycket, tror inte jag kommer fixa något här hemma idag. Ska väl snart färga mitt håt igen :/ Men det är typ blont nu så det borde väl inte va så mycket kvar. Sen så ska jag hitta kläder ikväll & fixa mig i ordning. Ska ju till Q-bar med Robin ikväll. Fast tar inte bussen härifrån förens vid 11 så jag har ju gott om tid på mig! Men men nu ska jag äta klart & sen ringa Robin & höra om ikväll :) Hoppas ni får en bra fredag!<3


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0