Helgen! :)

Hejsan! :)


Har knappt haft tillgång till & skriva i helgen. Sen igår hade jag verkligen ingen ork till det. Men ibland får man väl ta en paus från bloggandet. Men vi får se om jag kan bli bättre på & uppdatera sen. Helgen har väl bjudit på ganska mycket, både bra & dåligt. Men det dåliga ska man ju inte hänga upp sig på, får fokusera på det bra istället. I fredags kom jag ju dock inte upp när Jasse ringde, utan kom upp vid 1-tiden. Illa som fan! Sen tog allt en massa tid. Så blev inte att man tog tåget förens vid 4. Jasse hämtade mig i Höör. Blev & handla mat, & läsk :) Sen till Hörby & hem till henne, göra sig i ordning. Sen senare blev det hem till en av hennes kompisar som fyllde år. Grillade & lite sånt. Mysigt! Sen slutade det med att man drog till Björkaloge. Vilket va sådär :O Riktigt mycket folk med så man kunde knappt röra sig. Så va stack hem tidigare än planerat & då blev det bara hem till Jasse & sova. Lördag så mådde man ju inte speciellt bra men men. Blev bara att man låg i soffan & lata sig en massa. Jessica kom & hämtade mig sen. Så var iväg en runda, sen blev det att man stack hem till Bassi. Men låg bara där uppe i soffan & tittade på tv med hans mamma! :) Orkade inte med så mycket mer. Sen fick man skjuts in till stan, då man stack hem till Robin. Gjorde oss i gjordning & så. Sen blev det iväg till kebabgrillen & käka mat. Hans kompis mötte upp oss där. Sen blev det hem till Robin igen & sen vidare till Q-bar där vi även mötte upp Jonna. Kvällen va hyfsat bra. Träffa massa trevligt folk, & massa dans blev det med. :) Så trevligt hade man. Sen ett stort tack till Robin som kom & hämta mig även fast han skulle upp & jobba dan efter. Så blev att han körde mig till finja, hem till Bassi. Där det dåliga börja, bråk som vanligt men men det e väl typ löst så det ska man inte hänga upp sig på & har man alkohol i kroppen blir ju saker värre tyvärr. Men va ju dock vaken väldigt länge, för länge. Bassi skulle iväg vid 11 & jobba. Då gick jag & la mig haha! Men kan ju säga det att jag somna snabbt & sov som en stock. Igår ja man sov ju länge. Vid halv 6 kom väl Bassi hem, men jag fortsatte sova. Så vid en 8 gick man väl upp :O Sen blev det VÄLDIGT dyr mat. Mådde inte alls bra, hungrig & sugen på MC donalds. Men fanns ingen som kunde köra, så dum som jag e ringde jag en taxi. Haha korkad, ringa en taxi för lite MC donalds :O Men jag fick ju min efterlängtade mat. Sen blev det bara att man låg i sängen & tog det lungt. Äntligen tittat på andra avenyn nu med & nytt avsnitt imorgon. *Gilla* :) Idag gick man upp tidigt eller jag ganska tidigt. Bassi försvann dock en stund, då det inte fanns ngt & göra så somna man om igen. Sen när han kom hem så fixa vi skjuts hem till mig. Här hemma har det väl inte hänt så mycket, bara suttit vid datorn. Även plockat undan lite i lägenheten. Det e inte stökigt nu iaf. Lite efter maten innan, orkade inte diska. Men ska va hemma hela dagen imorgon så tar det då ska även försöka packa upp lite då. Så då kan disken vänta tills det med haha! :) Idag blev det kycklingklubbor, pommes, bearnaisesås.. Mums! Skulle ha duschat nu hur länge som helst med, men man fastnar ju så lätt vid datorn. Så det blir väl & hoppa in i duschen snart:P Sen efter det ska jag faktiskt titta på Anna Anka söker assistens. Är inte så jätte förtjust i henne väl. Men har redan sett ett avsnitt, & då kan jag inte sluta titta. Så blir väl det nu sen sova! Satt förresten & kolla på mina kvitton sen i lördags. Herregud säger jag bara! Jag får ta det lite lungt med pengarna nu. Men nästa helg blir det Björket, det e något Club elvira absolut sista så jag & Robin ska dit. Sen samma dag e det exakt en månad till min 20 årsdag.. Panik! Va ska man göra då, jag har absolut inte en aning. Men jag & mina vänner kommer väl på något får man hoppas på.. Hmm, vill inte fylla år i heller. Hade dock inte tackat nej till & va liten igen. Men det går ju inte så man får ju ta det som det är :) Men nej, nu ska jag hoppa in i duschen så det blir gjort. Som vanligt blev detta lite längre än jag trodde. Men hoppas ni har haft en bra valborg & helg! :)



Natti!





Mys med dessa 2 efter duschen :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söt kise, men ännu sötare lillebror! Sååå älskad av sin storasyster! <3

2010-05-04 @ 08:13:04
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Tina.

Dom e båda söta dom ja! :)

2010-05-04 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0