Mys! :)

Hejhej!


Det har ju dock inte blivit alls mycket gjort sen jag skrev sist. & jag brände min fiskgratäng :O Inte mycket, utan det va mest vid sidorna på "kartongen". Men ja det stod ju då att den skulle va inne i 35-40 minuter så jag slängde in den & sen satte äggklockan på 35 min. Sen satte jag ju mig vid datorn, & när jag skulle ut & kolla den så va det bränt. Men jag skyller det på Felix för det stod 35-40 min & den va bara inne 30. Fast när jag tänker efter så kanske jag satte på för hög värme :O (Haha fråga Bassi nu & den ska tydligen va på 175 & jag har satt den på 225) Det har vi problemet till varför det brändes.. Men den gick & äta iaf, så pass bränd var den inte. Sen efter man ätit så fastna man vid datorn, så satt väl här fram tills 9-tiden. Det jag fått gjort är väl vika den sista tvätten & in med det, röjt undan i hallen & fixat i badrummet. Aja, det är något iaf! Men hatar när det kommer sånna dagar. Vissa dagar jätte aktiv, & andra vill man bara ligga i sängen. Det värsta är att jag känner mig skit stressad & det känns som jag har sjukt mycket & göra. Men sen samtidigt varför känna mig stressad, det är min lägenhet. Jag bestämmer väl när jag ska packa upp eller inte. Men jag vill så himla gärna få fint här, men det får bli ett ryck nästa vecka med. Ska fixa lite imorgon, så pass mycket jag kan! Sen lördag blir det Björket & då sover jag hos Bassi sen e man inte hemma förens måndag/tisdag. Så lite irriterad över att det inte blivit mer gjort idag. Men men inget man ska hänga upp sig på! Nu sitter jag här med chips & dippa ska snart krypa ner i sängen & mysa med Kisen & Bassi till Anna Anka söker assistent :) Så godnatt! <3


Angående maten blir det nog ingen idag för Bassi kom så sent, så tror inte det blir & laga någon mat i natt får se sen för jag e rätt sugen på det. Men då får ni en uppdatering på det imorgon hur det gick:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, behöver jag en uppdatering på dina kotletter? Nej, jag har ju läst om din fiskgratäng, hihi! LÅT lillebror laga maten, gumman!<3

2010-05-07 @ 06:50:28
URL: http://silverliv.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha, ska inte laga det i heller & det tror jag nog med jag ska. Det är nog bäst så haha :) <3

2010-05-07 @ 17:12:48
URL: http://crystallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0