30/11-10

Hej! ;D

En liten Tina var väldigt duktig imorse, & gick upp i tid även fast hon gick & la sig sent. Aja, lektioner idag Naturkunskap, engelska, matte. Rätt chill! Naturkunskap & engelska bara läsa min bok. Matte gjorde jag ett nytt kapitel igen. Så duktig! Efter skolan blev det att åka in till Kristianstad med Melle, till banken. Så nu har jag en ny internetdosa, äntligen! Nytt kort skulle dom med skicka, dock till fel adress. Men jag får det iaf det är huvudsaken. Sen blev det hem & äta, tacos. Gottgott :) Sen bar det av till Melle & hämta julpynt. Så imorgon blir det städa rummet & julpynta. Mys! När vi väl kom hem så satte jag mig vid datorn & beställde kläder (ska visa bilder på några). Skit bra, för du betalar av det i månaden, så behöver man inte betala hela summan på en & samma gång. Nu ska jag kolla min facebook & sen ska jag & Sandra äta tårta. Var inne på Domus innan, skulle köpa chips & dippa, men hittade en tårta som såg skit god åt. Typ chokladmousse tårta med hallon ovanpå. Hur gott låter inte det? Så det ska vi smaska på snart. Sen blir det en varm & skön dusch, sedan läsa min bok & sen sova. Förhoppningsvis tidigt är skit trött & måste komma i tid imorgon. Snart helg med, veckorna går fort! :D


Beställde bla dessa klänningar:
Den vita precis nedaför, en likadan i röd med :)






Dessa skorna. Ett par liknade pumps, fast med rosett fram..



Denna tröjan+ någon annan mys tröja. Sen blev det lite annat som underkläder, smink, smått & gott.

& oj! en kjol med, det glömde jag haha :)



Oooh, vad jag längtar tills detta kommer :D

Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0