Fredagsäventyr :P

Hejhej! :)

Får bli ett snabbt inlägg för ska iväg. Men men gjorde som sagt inte så mycket på svenskalektionen, orkade helt enkelt inte. Så blev facebook, läsa lite bloggar & så. Sen efter skolan satt jag en stund med Sussi. Dom gör ett projekt om begär & hon skriver om makt. Så för att få hjälp hade hon satt en liten låda nere vid matsalen, där folk kunde skriva vad dom tyckte makt var. Så vi gick igenom dom lapparna, väldigt många roliga kan jag säga. Sen skulle vi ut & röka men vi fasta vid datorn haha :) Sen tog jag en liten powernap & Sussi kom & väckte mig en timme senare. Så nu har jag bara suttit & umgåtts med henne en massa. Meningen var att jag skulle följa med dom ut i Kstad & festa lite. Men så blev det inte. För jag ska tydligen till Tyskland haha :) En klasskompis skicka till mig om jag skulle med. Men jag bara men då kan jag inte festa & massa andra men. Sen till slut fick jag bara bra då hämtar jag dig på skolan halv 9. & jag bara då antar jag väl att jag följer med haha :) Så dom kommer väl & hämtar mig snart antar jag, så ska kolla facebook lite snabbt & ta en cigg nu :) Men är hemma vid 2 på dagen imorgon tror jag, så hörs då! :D


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0