Redan onsdag. :)

Hejsan! :)


Idag så har det ju bara varit skola från 09.30-14.00. Inte min morgon, blev lite ledsen. Väskan jag köpte i Stockholm är alldelles för liten för att jag ska kunna ha mina saker där & den andra är för stor, så nu får jag fortsätta bära allt. När jag skulle låsa dörren yrar jag runder på rummet & hittar inte min nyckel. Då jag utbrister va ledsen jag blir! Då skrattar bara Aina & Melle. Det visar sig att Melle gömt nycklen för mig. Kommer ut & ska röka, då kastar Daniel snö på mig. Sen ska jag in i Sandras bil & ta mitt block, får stå & rycka i dörren för att få upp den. Hon ska ha sina vantar, men jag rycker i bagageluckan & får inte upp den. När hon kommer så bara drar hon i den & den åker upp + all snö trillar ner i mina skor! * Suck* Sen på det ska vi ha matte första lektionen för att engelskaläraren är sjuk :( Så det blev matte både första & sista lektionen. Känner mig rätt duktig, gjorde klart mitt arbete i bråk & började ett nytt i procent & jag gjorde klart hela kapitlet. Jag brukar aldrig jobba så mycket, så känner mig extra duktig.
Har även haft datorkunskap där jag fortsatte med mitt svenska arbete. Vi ska göra ett arbete om författare. Men det är ändå ett ganska stort arbete, ska ha en skriftlig redovisning, en muntlig redovisning & sen en powerpoint. Den skriftliga är det rätt mycket att göra på med, för vi har fått punkter som vi måste följa. Så det är ändå ett stort arbete, men jag har kommit en bra bit iaf!


 Efter skolan så var jag så dum & gick & la mig. Meningen var att jag skulle sova en timme, men det blev till halv 6. Jaja, sånt som händer.. Har varit mycket piggare & gladare idag iaf. Men jag har fina människor runt omkring mig, som gör mig glad. Men ibland känns det som att det inte räcker utan man känner sig ensam ändå. Men jag kämpar på så gott jag kan! När jag väl vaknat så blev det att laga mat med Aina, för vi missa middagen! Sen efter det blev det spel med henne & Sussi. Nu sitter vi här i datasalen & har absolut ingen aning om vad vi ska göra. Jag tror jag ska ut & ta en cigg snart & passa på & knacka på Sandra. Tror vi skulle lyssna på din röst i natten idag, skulle tydligen vara något kul. Men jag vet inte helt säkert, så får gå ner & fråga henne. & imorgon får vi pengar, yeey! Eller inte för min del kan inte få ut dom ändå :( Men får pengar av folk som är skyldig mig som tur är :) Så jag ska ta mig in till banken & se om jag kan få ta ut pengar ändå & fixa nytt bankkort + internet dosa. För jag har liksom en hyra som ska betalas på fredag. Vet inte alls hur det ska gå denna månaden, har ca en tusenlapp kvar efter att betalat hyran :/ Men ska se om man kan prata med ingmarie imorgon & se om man kan få betala lite mindre denna månaden och mer nästa månad. Ska ju betala 7 000 denna månad & 3 500 nästa månad, så då lägger jag hellre till lite där. Men men det problemet löser jag imorgon!

Förövrigt kan jag bli så arg på mig själv! När jag typ ligger & vilar eller liknade, så brukar jag alltid tänka mycket. Vilket kan innebära att jag kommer på typ olika texter. Då jag brukar säga till mig själv att jag ska skriva upp dom annars kommer jag aldrig ihåg dom sen. Men inte skriver jag upp dom nej, & sen när man vaknar på morgonen kommer man inte ihåg ett dug. Duktiga ja!


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0