Seg dag!

Hejsan! :)

 
Idag kom jag dock inte i tid till skolan, försöv mig fram tills lunch :O Inte bra det, inte alls! Speciellt inte när jag väl lyckats sänka frånvaro. Men jag var med på matte lektionen iaf & jag gjorde rätt mycket där. :) Sen efter skolan så somna jag dum som jag är. Var uppe en runda sen & åt. & sen sov jag ännu mer & gick inte upp förens halv 8. Inte bra, men har inte alls varit en bra dag idag. Är inne i en sån period nu att jag orkar inget typ, är trött hela tiden, vill inget, typ deppig & sånt. Inte bra, får ta & pigga upp mig snart! Gick iaf upp & åt lite, äggmacka med kaviar. Gjorde världens tabbe med. Spisarna här brukar ta typ 5 min innan dom blev varma. Så jag mitt nöt lägger hela handen på spisen för att se om den va varm. & just idag kände den för att bli varm efter 2 s. Ville bara skrika rätt ut kan jag säga! Ont som faaan! Så nu sitter jag med en hand som svider jätte mycket & börjar typ få ngn blåsa :( Aja, blev lite spel med trevligt. Sen kom Sandra, så nu sitter jag i datasalen med henne. Funderar på om jag ska försöka sova eller om man ska ta & va vaken till skolan börjar istället. Tror inte jag kan sova på ett par timmar, & då kommer jag knappt orka upp imorgon bitti. Men om jag inte går & lägger mig så kommer jag väl va trött då med. & då måste jag försöka hålla mig vaken hela dagen imorgon med. Hmm, får se hur det blir. Nu ska jag se om Sandra kan ge mig en cigg så jag kan få röka. Har inga cigg eller pengar. Eller jo pengar har jag, men kan inte få ut dom för mitt jävla bankort e borta :(


Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0