Svenskalektion!

Hejhej! :)

Snacka om att jag var trött & seg imorse! Först bankar Melle på dörren, sen kommer Aina. Aina ringer, Davve ringer, Sandra ringer 2 gånger + en massa sms. Men tror ni att jag kommer upp i tid, nej nej såklart inte. Sov fram till 10 :/ Tur vi har fikarast då så man iaf kan få äta frukost. Så blev att springa ner & äta frukost. Sen lektion som var svenska. Vilket innebär att vi ska fortsätta med våra arbeten. Nu har vi precis haft lunch. God mat för en gångskull. Revben, potatis & brunsås. Mums! :) Nu sitter jag i datasalen och väntar på att vi ska börja våran lektion. Svenska igen, så blir bara att fortsätta med arbetet. Ska skriva om författare & jag skriver om Katarina von Bredow för jag har läst dom flesta av hennes böcker & dom är riktigt bra. Inte för att jag tror att jag kommer arbeta så mycket denna lektione, gjorde inte det förra heller. I vanliga fall brukar det bli mycket gjort för detta är något som jag tycker är kul att göra. Men vet inte vad det är med mig idag, inte alls pigg på att göra det. Men men jag har kommit en bra bit på det iaf & jag har iaf gjort en del förra lektionen. Efter skolan har jag ingen aning om vad som händer & inte ikv heller. Jag vet bara att jag INTE ska sova efter skolan, men vad ska man då göra. Något hittar jag väl, tror Sandra också slutar 2 idag :) Aja, nu har lektionen börjat så jag ska se om jag kan få något gjort.

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0