21 oktober 2010

Hejsan! :)


Ja igår satt man ju då uppe ett jäkla bra tag. När vi skulle gå ut & ta sista ciggen så va klockan typ 03.45 & både jag & A herregud :O Så vi kom väl inte i sängs förens vid 4tiden. Sen vid halv 8 imorse stod en A & banka på dörren bara för att jag skulle komma upp. Så det var bara till att pallra sig upp ur sängen för att gå ner & äta frukost..

Sen pallra sig iväg till första lektionen som jag trodde va matte. Men icke sa nicke, jag har inte fått det nya schemat. Så det var samhällsorientering vi hade, men det blev geografi istället som inte ens som står med på schemat men men. Sen efter det svenska, rätt chill ändå! Bara sitta & läsa. Sen lunch, gott. Kycklingsoppa & äppelkaka till efterrätt. Sen skulle vi egntligen ha friskvård, men inte det heller utan då fortsatte vi med geografin. Dryyygt!!

Sen sluta vi vid 14 som vanligt, & då gick jag direkt upp till rummet & la mig :O Sen lura min dumma väckarklocka mig :( Det stod 16.20 hela tiden så trodde klockan va så mycket, tills jag såg att den va 17.05. så då va det bara & springa ner till matsalen för att hinna äta, & jag hann som tur var :)

Sen stack jag upp på rummet & läste något kapitel i min bok. Sen blev det upp till datasalen. Där jag & A sitter & e exakt som vi va igår typ. & jag e övertrött som fan! Ska snart ut & röka sen ner till dom andra i lilla matsalen som spelar spel :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0