25 oktober 2010

Hej!

Blev att man somna väldigt väldigt sent igår, fasta framför Prison Break haha! Så somnade typ vid halv 6 :O Sen vaknade man vid 10 i 10 så kom försent till första lektionen. Aa, finns inte så mycket att säga om idag, har varit en väldigt dålig dag! Massa bråk & skit, folk som man inte kan lita på & ljuger en rätt upp i ansiktet. Sen att en viss lärare e som han e gör inte saken mycket bättre. Så det har verkligen inte gått bra idag! Men klara mig igenom alla lektioner, sen vad det kören. Men ingen som kom dit så jag la mig sov ist tills 7 typ. Sen ner & spela risk en stund. Men pallade inte så nu sitter jag med Sussie & Jonathan i datasalen. Ska väl sitta här ett tag sen kanske kolla lite prison break & sen sova (när nu det blir)




Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0