Mys!

Blev bara att ta det lungt innan, satt vid datorn en stund. Sen bara ligga & vila, trött som fan idag ;O Sen blev vi hungriga, så det blev en tur ner till pizzerian för min & Lousies del. Gott va det iaf! Nu har vi bara legat & snackat om allt möjligt ett bra tag. Man har ju rätt mycket & prata om & ta igen. Men vi har ju  en hel vecka på oss! :) Satt & titta på trailern för paranormal activity 2 innan & jag tyckte 1:an var hemsk. Denna verkar ju ännu värre! Jag har tvingat Louise att vi ska se den på bio. För jag bara måste se den på bio haha! Sen hur det kommer gå är en helt annan sak. Vi kommer säkerligen sitta helt vettskrämda i varandra knä eller något inne i bio salen. Men som sagt en film som måste ses på bio, bara för att! Nej, nu ska jag ut till dom andra som sitter i soffan & kollar film. Blir nog att bädda ner sig i sängen & sova snart med. Så nattinatti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0