Söndag!

Hej!

Blev att man var uppe mycket längre igår än vad man skulle. Efter jag suttit här uppe, så stack ju ut & rökte där man träffa på 2 st. Så jag slapp laga mat för fick cheeseburgare av D ist (a) Sen hade dom ju fest i lilla matsalen, så blev att man skulle följa med ner dit. Men det hände ju en del saker, så då var festen slut, vilket nog var lika bra. Men satt & snacka med några där nere ett bra tag & sen blev det titta tv med M. Så jag kom inte i sängs förens vid 5 :O Sen vaknade jag vid 6 igen, men lyckades som tur va somna om.

Sen så gick man då upp vid 2-tiden, blev bara ut & röka sen in i sängen igen. Sen låg man bara där & lata sig. Sen stack  jag till Jana en liten stund & tittade på film med henne :) & jag var ju så duktig & inte hade ätit något, så svin hungrig va man. Vid en halv 5 orkade jag pallra mig bort till stora & laga mat. Eller laga mata ska jag väl inte säga. Hade makaroner i en burk i kylen, så det var bara att värma dom. Snabbt & enkelt :)

Nu har jag suttit här ett tag & har ingen aning om vad som händer senare. Idag är en sån seg dag, där ingen har pengar eller cigg heller haha :P Sen känner jag att det e något mer som gör att detta e ingen bra dag. Jag vet inte vad det är men jag är helt deppig & känner bara för att gå in på rummet, låsa dörren & stanna där. Men nej jag tänker inte göra det faktiskt, hur mycket jag än vill. & trött är jag med. Jag har sovit hur länge som helst hur kan det gå till? :O & en satans jäkla mensvärk har jag med & ingen har alvedon hellern. Nämen shit vad jag klagar, nu får jag försöka se det positiva i allt ist (om det finns något) & sluta va så negativ.

Men men nu ska jag kolla lite saker, sen ska jag ner & titta lite tv med M. Sen blir det ringa Jana för tror vi skulle spela lite ikväll. & efter det kanske sova eller nja ska läsa lite först. Hoppas jag kan få sova inatt med, men är jag trött nu så borde det gå. Men jag tvivlar på det. Aja, börjar inte förens halv 11 imorgon så det är skönt! :)

Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0