Städat!

Hejsan!
Ja precis som rubriken lyder, det är exakt vad vi har gjort idag. Har städat i Louises & hennes mammas gamla lägenhet hela dagen. Men gick rätt snabbt ändå, för vi var 5 st. Jag hjälpte Lollos mormor med köket. Så idag har jag i stort sätt städat ett helt kök hehe :P Var väl klar vid 5-tiden, så då blev hit & äta. Potatissallad & revbensspjiäll, riktg gott! :) Louises mamma har kört louises mormor hem, & handlar med chips & dippa hem sen. Så då blir det ännu mera gott! Så det blir väl bara titta film ikväll & ta det lungt. Men massa mys på det! Just nu sitter jag & lollo med varsinn dator i knät haha. Hon pluggar & jag gör en massa olika. Det är greys anotomy på tv, den serien är sjukt bra! Så nu ska jag fortsätta titta på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0