8/2-11

Hejsan!


Kunde knappt sova ngt inatt för denna jäkla blåst. Drömde konstiga drömmar & vaknade av smällar hela tiden med. Tror jag vaknade en minst 10 ggr inatt av den. Skitstörigt! Sen när jag skulle upp imorse försökte jag sova vidare. Men jag insåg det att kunde jag inte sova på natten, så skulle jag inte kunna det då heller. Så det blev upp & äta frukost istället.
Skolan idag har ändå varit ganska lugn. Naturkunskap skulle vi titta på film, men internetet funkade inte, så det blev mest rast & sen titta på ngn annan film. Engelskan tittade vi också på en film & sen gick igenom några frågor. Sen matte efter det. Eller ja lunch emellan korv stroganoff så jäkla gott! Men iaf matten började på min nya bok, matte A som gäller nu. Just nu är det rätt enkelt men det första kapitlet & dom första talen e alltid enkla.

Sen efter skolan gick jag & la mig med tanke på att jag inte kunde sova på natten. Skulle sovit till 4, men blev till halv 6 :o Hade iaf tur det va en mattant kvar så jag fick mat ändå. Efter maten kröp jag ner under täcket & tittade på Burlesque, riktigt bra var den! :D


Nu hade jag tänkt pysa ut till dom andra för att titta på house. Efter det ska jag krypa ner i sängen. Fortfarande trött som fan. Hoppas bara jag får sova nu, annars blir jag galen!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0