Härligt helg!

Hej!

Försov mig imorse, men kom typ i tid. Vaknade 08.20 av att Sandra ringde mig. Klickade henne & skulle fortsätta sova. Då jag tittar på klockan, snacka om att jag flög upp ur sängen. Flyger in till Aina: E du vaken? Hon bara tittar på mig & skrattar: Ja 1 timme nu typ. Gjorde mig i ordning & sen skolan. Kom bara typ 3 min sent, inte så mkt ju. Historia första lektionen, lämnade in arbetet. Bara en vecka sent, men jag va sjuk. Kom dock på det klockan 00.40 inatt att det inte va klart. Skulle precis gå & lägga mig men icke. Va bara att bege sig till datasalen & göra klart det. Halv 3 kom jag i säng, kul va. Sen dubbelpass svenska. Lunch emellan. Svenska, lunch, svenska. Klyftpotatis, schnitsel & sås till lunch. Gott! Dock är aldrig vår sås god, & jag tar alltid för mkt. Men vi gjorde som vanligt skjuter över såsen på en annan tallrik & sen tar av den vanliga. Första svenska lektionen gick vi bara igenom frågor från en film som vi sett & den andra lektion fick vi läsa & sen slutade vi lite tidigar. Väntade med Veronika tills hennes buss gick. Sen har jag bara pratat med Aina & Sandra i tele för det hände lite eller ja jag fick reda på lite saker :o Dock  inget jag kan skriva här :/ Nu sitter jag här vid datorn, steron brevid & lyssnar musik. Försöker bli på bra humör igen. Har Ainas dator i helgen så slipper jag springa till datorsalen hela tiden, kanske blir mer mer uppdatering då vem vet. Har även Marks stereo, så nu spelas favoriten Florida - turn around & efter kommer den andra favoriten Pitbull ft Tpain - hey baby. Nu hade jag tänkt gå ut & röka, sen ska jag faktiskt sova en stund.Vill vara pigg ikväll & det e ju fredag så gör inte spec mkt om jag sover nu. När jag vaknat kommer det upp en dagens outfit & även lite "gamla" festbilder :) Men men nu ska hey baby spelas högt Boom baby baby lalala haha :P & sen blir det sängen. Hörs senare!



Har ett väldigt svårt val framför mig:/ Detta kommer inte bli lätt :o Hur fan ska jag veta vad som e rätt? :/ Kanske ska lyssna på mina vänner för en gångs skull. Horoskopet säger ju tydligen samma med :o Helvete också!!

Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0