Trött så in i bomben :/

Hejsan!


Skolan gick väl bra. Dock så "ljög" jag för er i morse:P Det va ingen teater idag, det är imorgon & sen är det film på onsdag. Iaf samhälle då vi tittade på uppdrag granskning om jobb. Sen lunch, wallenbergare eller va det heter med potatismos, sen allehjärteplättar. Eller ja torra biffar för oss & sen våfflar. Men det gick ner. Naturkunskap efter, då vi bara skrev en massa. Sen mentorstid efter, hjärtat gick ju lite snabbare. Utvärdering idag, men jag har sänkt frånvaron lite iaf. Har 37,5 % nu. Mycket men inte jämfört med innan & inte ett knyst om någon åkte ut. Så förhoppningsvis stannar jag. Dock har jag frånvaro från svenska lektioner i fredags som jag var med på. Folk som kan intyga det & tror t.om jag skrivit i bloggen att jag va där. Liksom varför skulle jag ljuga i min blogg, & folk har ju sett mig. Men ja det kan också va en miss eller ett missförstånd, får prata med svenskaläraren på torsdag.


Efter skola vilade jag en stund & sen var det mat. Pasta med kyckling, vitlök & rosmarin, väldigt gott. Efter det vilade jag lite till, men har inte sovit något. Sen har jag bara legat & läst min bok hela kvällen. Gick in till Aina & väckte henne för en stund sen & nu sitter jag här med kaffe & en knäckemacka. Rätt hungrig. Nu hade jag iaf tänkt läsa klar min bok & sen umgås med dom andra. Sen ska jag sova, ganska tidigt med. Senast 11, hoppas jag håller det nu med. Men det borde jag för jag är trött så in i bomben, knappt så kaffe hjälper & då e det illa :/


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0