3 januari 2011!

Hejsan! :)

Hmm, känns fortfarande lite ovant vid att skriva 2011 nu, men man vänjer sig snart :)

Igår kväll kom jag inte i sängs förens halv 9, 9 på morgonen! Hade ställt klockan på 3 för att jag skulle lyckas lägga mig lite tidigare ikväll. Men icke! Kom inte upp förens vid halv 8 :/ Iaf, denna dagen eller ja kvällen ska jag nog säga har mest gått åt att ligga framför tvn. Tittade först på minuten & sen morden i midsummer. Skit bra! Sen blev det matlagning. Eller ja jag steckte upp ngn sån felix sak med ris & kyckling. Sen blandade jag i lite vitlök & turkisk yoghurt samt ketchup. Skit gott blev det :) & som vanligt blev det en tur upp hit, till den lilla datasalen. Där jag alltid sitter någon timmer för länge, precis som nu. Så min dag idag har bara varit tv & data precis som alla andra dagar :P Men snart börjar skolan igen & då är det andra bullar som gäller. Jag längtar nästan till att skolan börjar igen. Eller ja det är ju bara för att då kommer fina Samira hem. Som jag saknar henne! Men tror hon kommer på lördag. Yey! & sen saknar jag ju Aina med såklart & alla andra med. Så därför längtar jag tills skolan börjar så jag kan träffa alla söta folk igen :) Skolan längtar jag ju inte precis efter :p


Javisst jag tittade på fångarna på fortet nu för en stund sen. Det där Blondinbella, Foki, Paow & Petra var med. Jag läser 3 av dessa bloggarna, så då är det ett måste & se. Jag missade det på nyårsdagen för att jag låg & sov & var bakfull. Det är tur att t4play finns. Men att dom t.om med orkar att ha reklam där. Dock var det lite synd att dom inte vann. Men skit vad Foki var grym i den saken som snurrade, riktigt snabb! Blondinbella va rätt grym på dom cylindrarna med, men dom andra i laget var duktiga dom med. & vinnarna var skit grymma. Men man hade ju hoppats lite på att det andra laget skulle vinna (:

Men men nu ska jag faktiskt ta & läsa några bloggar innan jag pyser härifrån. Om jag då lyckas slita mig från datorn förstås. Hade tänkt ta & krypa ner i sängen & läsa min bok ist för att sitta här. Då kanske jag förhoppningsvis lyckas bli trött, så jag kan somna :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0