5 januari 2011! :)

Hejsan! :)


Denna dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig alls. Tror jag håller på & bli sjuk eller något :/ Men iaf började städa vid 1tiden & höll på fram till 4. Sen tog det stopp, allting började snurra. Men trodde det typ bara va migrän på väg. & jag är ju inte den som tycker om att ha saker halvgjorda, så jag fortsatte även fast jag mådde skit. Tänkte det att jag tar disken så kan jag laga mat sen & få något i magen. Men icke, jag kände det att jag orkar inte. Så in på rummet igen, där jag spydde :o Så jävla typiskt! Så la mig & vila. Vid 6 kom Melle & väckte mig, men mådde fortfarande skit. Så sov fram tills nu, vaknade för typ en timme sen. Mår fortfarande inte riktigt bra. Ska iaf ta något & äta nu, se om jag får behålla det & sen fortsätta sova :) Så vi hörs imorgon istället.




Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0