6 januari 2011! :)

Hejsan! :)


Blev en ganska lung kväll igår. Daniel kom upp till 2:an, så vi tittade på the town. Skit bra film! Har ni inte sett den så gör det. När den slutade så kollade jag lite på göta kanal sen blev det bums i säng :)

Mår lite bättre idag faktiskt, inte helt okej. Men helt klart bättre :) Men kan helt ärligt säga att detta e dom värsta dagarna jag varit med om. Knappt kunna äta på 2 dygn, sovit nästan 1 helt dygn, & när jag varit vaken har jag bara legat i sängen & haft frossa, legat & skakat, snurrat runder en massa & yrat :o Lyckades iaf vara uppe lite igår & kunde förflytta mig till soffan sen med.

Idag har inte hänt så mycket mest legat framför tvn & tagit det lungt. Har dock fixat köket nu. Så all disk är borta & där e fint. Det var ju mest mitt & Melles så därför jag gjorde det :) Men om ngn stökar ner där nu blir jag galen haha! :P Nu ska jag ta & kolla på ett avsnitt av lyxfällan om jag hinner. För om en stund kommer Johanna hit (: Får se vad vi hittar på för skoj.


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0