8 januari 2011

Hejsan! :)


Sorry för dålig uppdatering, men har inte riktigt hunnit sitta vid datorn :/


Igår var awesome! Var på Bånken med Zandra & Phridah :) Först blev det lite vindrickande här hemma. Med Mark & Melle som sällskap. Sen vid 8 drog vi in till kstad & fortsatte dricka :) Vid 10 drog vi in på bånken. Lite tråkigt att va där så tidigt, skit låg musik & så. Men sen när dom drog igång musiken. Då jävlar stod alla 3 på dansgolvet & shakade för fullt :) Fy fan vad kul vid hade! Vi hade inte tid för ngt annat än dansgolvet :P Dock höll vi på & hamna i bråk ett par gånger. Jävla folk som ska hålla på, på dansgolvet men men. Sen har man ju tjockt med killar runt om sig som e skit dryga. Men det e ju skitsamma, gjorde nästan det hela ännu roligare. Melle & Mark va oxå ute, fast på valvet :) Så när det blev hemfärd åkte jag hem med dom ist :) Blev en tur inom pastakungen för att jag va hungrig. Så yrar jag runder där, Melle ger min mat till Mark & säger sätt henne i bilen. Så går mark iväg med maten & jag ska typ springa & ta min mat i klackaskor & halvfull. Såg nog rätt kul ut:P Kunde dock inte äta i bilen :( För spillde över hela mig ist, så fick vänta tills vi kom hem :)


Idag kan jag ju lova att det känns i fötterna att man stod på dansgolvet i sådär 3 timmar. :P Har bara tagit det lungt nu. Varit & handlat lite mat & så. Sen suttit här. Ska strax gå & slänga mig framför tvn. E lite smått bakfull :o Vaknade iaf på ett trevligt sätt, Samira som stod & knackade på dörren. Hon har ju varit bort typ 3 veckor. Gud vad jag har saknat henne! Men nu är hon äntligen hemma :)

Ikväll är det fest hos Sandra :) Men har inte bestämt mig än om jag ska med eller inte :/ Får se senare. Är lite mer sugen på att bara ligga framför tvn & ta det lungt. Men jag kan ändra mig snabbt (:


Men gårkvällen om den måste göras om! Har saknat att umgås med mina "gamla" vänner. Dock bara Zandra med denna gången. Men sen jag flyttade till Önnestad umgås jag typ bara med dom som bor här. Så träffar ju inte dom jag umgåtts med innan. Så sjukt kul & dra ut med Zandra igår :D


Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0