Aina & Tina time :D

Hejsan! :)


Första skoldagen idag! Faktiskt rätt skönt. Vaknade halv 11, även fast vi började 12.40 duktigt av mig. Så när jag ska gå ut så hör jag typ ett skumt ljud utanför lät typ som en resväska eller ngt. Tänkte det att ngn kom väl hem nu. Sen kommer jag på att det e bara Aina på 2:an som skulle komma hem. Så jag slänger upp dörren, & Ainas dörr e öppen, så jag flyger in där & typ "hoppar" på henne haha (: Gud vad jag saknat den människan! My BF haha :P Sen i skolan träffade man en massa andra sötnosar som man saknat en massa (: Så ganska härligt & börja igen faktiskt. Efter skolan blev det tvätt med Aina. Har även städat mitt rum. Sen har vi bara umgåtts en massa & pratat om allt. Sen nu när jag skulle lägga in sista tvätten, ni tror inte det e vatten i hela jävla tvättstugan. Helvetes skit. Men jaja nästan allt e tvättat, va bara alla lakan kvar. Så nu ska jag bara vänta på att det ska bli torrt. Kunde inte dammsuga heller, för dammsugaren har försvunnit :( Men det är iaf städat & det mesta e tvättat. Nu ska jag gå ner & umgås ännu mer med Aina. Som rubriken säger it's Aina & Tina time nu :) Sen ska vi vänta på att klockan blir 12, så vi kan åka in till statiol. Får ju pengar då, eller jag får inte. Glömde skicka in lappen, gjorde det idag. Så får inte pengar förens nästa vecka, men får låna av Aina. Så klockan 12 bär det in till Statiol för att handla cigg & mat (: Haha, åker alltid in där varje månad när vi får pengar för att handla:P Nu ska jag iaf kolla om lite tvätt e torr så jag kan ta upp det, sen umgås en massa! Så här har jag inte tid & sitta. Kommer dock upp dagens outfit om en stund (:

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0