Aliquando et insanire lucundum! ;)

Hej! :)

Blev inte att jag åkte hem till Sandra igår. Blev bara att va hemma & umgås med Samira. & vi satt bänkade framför tvn hela kvällen :P Fångarna på fortet, hipp hipp & John Tucker must die :D Mysig kväll & skänt & bara va hemma igår faktiskt :)


Idag var jag faktiskt uppe i tid för en gångskull, redan vid halv 9. Men inte har jag gjort något vettig. Lagata mat & suttit här typ :P Nu ska jag fixa alla spel jag har på fb, vilken nörd jag e :P Sen blir det läsa några bloggar & titta på lets dance. Missade ju det i fredags. :( Sen ska jag ta mig en dusch & göra mig i ordning. Om jag orkar så ska jag även tvätta & städa rummet idag. Men just nu lutar det åt ett nej, så vi får se sen (:
Förresten gick till affären för en stund sen, fy fan vad halt det är! Går ju knappt att gå. Vet inte hur många gånger jag hållt på & trilla nu :/ Livsfarligt ju!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0