Bloggpaus! :o

Hejhej! :)


Sorry för lite dålig uppdatering, men tog en liten bloggpaus igår. Det var inte precis min dag & va inte alls på humör för att blogga. Det händer så mkt runt omkring nu, & e så mycket draman nu hela tiden. Massa skit. Så igår gick jag inte till skolan alls, stängde in mig på mitt rum & sov hela dagen. Bosatte mig i mina drömmar ist & där trivdes jag väldigt bra. Vid 4-tiden då det var mat, drog jag mig fram ur mitt skal & kom ner & åt. Sen umgicks jag med dom andra lite & efter några glas vin var jag lite gladare igen. Men det var verkligen en sån dag då man inte orkar något utan man vill bara dra täcket över huvudet. & tro mig hade ni vetat allt som pågår just nu hade ni gjort detsamma.


Idag, så var jag inte precis morgonpigg, men jag kom upp till skolan iaf :) Först samhäll & då gjorde vi någon geografi. Hallå, det står samhäll på schemat inte geografi. Men vad kan man förvänta sig när det e stig man har. Sen var det svenska efter det & då höll vi på med genomgång av stavningar & sen. Aina fick en kliattack på lektionen så jag trodde jag skulle dö. A: Det kliar, det kliiiiiiar *stampar foten i golvet* Ooooooh det kliar ju som fan *slänger upp foten på stolen & slänger av sig skon* Ooooh, skönt, skönt! Nej, det slutar ju inte klia. Oh, SKÖNT. Det sluta nu :) Hahahaha. Sen efter svenskan var det lunch. Någon soppa, sen maränger med grädde, chokladsås & glass. Mums! Sen kommer några killar gående förbi i arbetarbyxor ser precis ut som dom går på latan, vänder sig om tittar på mig & vräker ur sig akta på er lantanjävlar. Det roligaste idag kan jag lova. Efter lunch var det friskvård, då vi åkte in till kstad för att gå på museumet där. Vilket var väldigt inttresant faktiskt! Men hade knappt en timme på oss att gå där, så fick typ springa igenom allt där uppe. Har bilder på det, men min mobilsladd funkar inte & Ainas kamera e i malmö så kommer nog bli snålt med bilder nu :/

Sen när jag kom hem blev det lite snack med Aina & sen skulle jag sova en stund. Vi skulle upp vid halv 5, halv 8 kom vi upp :o Blev en runda till affären & sen hem & äta mat. Resten av kvällen har vi spenderat i datorsalen. Har kollat en massa resor. Jag ska hoppa av resan till hamburg med skolan. Istället så åker jag & Aina iväg en vecka på påsklovet. Liksom vi ska vara 4 dagar i hamburg & du måste ha aktiviteter från 8-4. Sen kan du ha fri tid. Då låter en resa till värmen där du kan sola, bada & festa mer lockande. Så det kör vi på :D Längtar så in i bomben & vill åka nununu! Men bara 12 veckor kvara haha. Sen har vi bara suttit & tittat på massa roliga videos & garvat rumpan av oss :P Har inte blivit någon träning nu heller, bara 1 dag denna veckan. Men det tar jag igen i helgen (:

Nu är klockan alldeles för mycket så jag ska kolla en video med Aina & sen sova. Vi har en dans som vi ska lära oss innan vi åker. På tal om det vi beställde lite kläder som vi ska ha där nere. Jag beställde 1 par shorts, 2 "strandklänningar", 1 "festklänning", 1 par pumps & ett skit söt rosa nattlinne, men man kan nog använda det som en vanlig klänning. Visar allt sen när det har kommit & Ainas kamera e tillbaka. Det andra som jag beställde har kommit nu, så ska hämta det sen. Jag är riktig taggad på att åka, så hoppas tiden går snabbt. Så nu är det stenhård träning som gäller. Ska sola lite innan med, men inte en chans att jag använder solariumet på skolan igen. E helt torr på hela kroppen nu & det kliar som fan. Men det mesta börjar lägga sig nu. Så jag åker hellre in till stan & betalar lite mer. Men men nu ska jag kolla den med Aina, så vi kan komma i säng ngn gång :)


http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc
Skit grym kille ju! Sjunger både kill och tjej rösten :P
Va meningen att jag skulle lägga in videon på det här. Men något vill inte som jag vill. Så får helt enkelt lägga ut länken. Drygt! & skumt, har alltid funkat innan. Men men får väl kolla det imorgon. & om det funkar då, så lägger jag ut den :)

Update: Det är min blogg som jävlas med mig. För det gick & lägga upp en video på Ainas blogg (hon har bloggspot.com). Inte långt kvar tills jag bytar nu, trött på att saker aldrig ska fungera. Men men försöker imorgon igen (:


Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0