Lördagsmys! :)

Hejsan!


Blev inte att jag skrev något igår för va alldeles för trött & sen stack vi ut. Jag & Aina kom ju inte i säng riktigt som vi skulle så blev bara 2 timmars sömn. Direkt när jag slutade skolan igår så blev det hem & sova. Sen när jag vaknade blev det att handla mat, & gå på upptäcktsjakt efter ett kökskort. Hittade mitt efter ett bra tag så jatg kunde äta. Inga cigg hade jag heller, & Melle sov. Men söta Samira räddade mig, & lånade ut pengar:) Sen på kvällen blev det att umgås med Matilda, Julia & Emmeli. Blev utgång i kstad sen. Biljard & Harrys mkt trevligt!


Idag har jag legat & sovit hela dagen. Är egentligen inte så många timmar sen jag gick upp :o Har tittat på p3 guld något med dom andra & sen americas sweetheart. Nu sitter dom & dricker öl, jag ska alldeles strax gå ner & joina dom. Ta mig en öl jag med (:



Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0