Myskväll! :)

Hejsan!


Blev inget sovande innan, jag & Aina bosatte oss på mitt rum ist. Har typ suttit & pratat om allt mellan himmel & jord nu. Jag har även haft en ansiktmask på, så nu är huden len & fin (: Just nu är Aina inne hos sig & duschar & jag har kidnappat hennes dator. Sitter här med ett glas vin & är allmänt glad för en gång skull! :) Hon är väl snart klar & då blir det ännu mer prat. Sen måste vi tyvärr sova, för det är ju faktiskt skola imorgon. Historia & svenska(dubbepass) står på schemat. Men fredagarna brukar oftast gå snabbt, & jag ska lätt sova en stund efter skolan. Sen blir det lite förfest i musikcafét & sedan vidare til bånken för dans:) Tror det kan bli en trevlig kväll imorgon. Nu ska jag kolla lite bloggar innan Aina kommer.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0