Shopping & tjejkväll! :)

Hejsan! :)


Kom inte i säng förens jättesent igår, så blev väldigt segt imorse. Har iaf haft naturkunskap, engelska & matte. Alltså titta på en film, jobba i stenciler & ekvationer. Jag är måttligt trött på ekvationer nu kan jag ju säga! Aja bara 2 sidor kvar, sen e boken klar & då börjar jag på matte A. I övrigt har denna skoldag väl inte varit så jättebra. Denna skola säger jag bara, fattar inte vad vissa folk tänker med & spec inte lärare/rektor. Aja, kan tyvärr inte säga va det handlar om. Men jag säger som så att jag ger det 2 veckor & det inte fixat då så hoppar jag av! Punkt slut, så e det bara...

Iaf efter skolan blev det e tur in till stan med Veronica & Aina. Aina försvann på möte & jag & Veronica shoppade. Skulle köpa en klänning, men blev mkt mer än det kan jag säga. Sen stack Veronica.. Jag & Aina fortsatte & shoppade, handlade även lite mat & så. Sen blev det bussen hem :)


Väl hemma blev det att äta, tacos :) Sen har vi bara haft tjejkväll. Målat naglar, byggt på dom, druckit lite vin & sånt mys :) & nu sitter vi här. Ska börja med det tråkiga nu & betala räkningar. Sen blir det bums i säng, är riktigt trött.


Kan inte visa billder på kläderna, för ingen kamera. Men kom iaf hem med:

Rosa klänning H&M 299 :- (den jag åkte in för att handla)
Hello Kitty pyjamas (linne & shorts) 129 :-
Skor Din sko (typ ballerinasko med liten klack) 49:-
Bolero Bikbok 99:-
Klämmor
Naglar
Nagellack
Läppglans
Ljus & parfym

Lite mer än det jag skulle handla, men inte så mkt. Mitt paket från H&M kom idag med. Kjolen passar perfekt under den andra & solglasögonen var skitsnygga. Armbandet e jätte sött :)

Btw, skitstörigt & skriva med långa naglar när man inte e van :o

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0