snygga! :)

Hej igen!


Nej, vi har inte gått & lagt oss än. Lär nog inte göra det på ett tag heller. Sitter & väntar på Aina nu, hon pratar i tele & under tiden så satt jag & titta lite på google. Titta vad jag hittade, så jävla snygga säger jag bara! Den översta var lätt snyggast & det är helt okej att ge den till mig haha! Den nedersta va inte lika snygg, men älskar hello kitty så söt va den ju, om man nu kan kalla en bil snygg. Men shit den översta, drömbil japp! Men men nu ska jag kolla runder lite till, snart kommer hon väl med. Ska vi fixa mina ögonbryn, sånt som måste göras med. & ja jag sa ju att jag solade innan, tror jag brände kinderna lite :p Men det va ett bra solarium i vanliga fall brukar det inte synas på mig att jag solat förens 3-4 ggr, men det syns redan lite :) Med träning 3 dagar i veckan & solning på det med. Oh yes, jag & Aina kommer va såå snygga i sommar! :) Imorgon ska jag förresten boka tid för en sak jag ska göra i slutet av månaden när jag fått pengar. Kan ni gissa vad? (: Det kommer nog göra lite ont, men det kommer bli snyggt med. Berättar vad sen när jag ska dit. Om jag vågar vill säga :o





Vill ha vill ha! :D





Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0