Trevlig kväll! :)

Hejsan! :)


Har spenderat mycket tid framför datorn idag :P Bla tittat på både lets dance & lyxfällan. Sen framåt kvällen skulle jag följa med Mark & Oscar när dom skulle handla mat. Så har ju Stephan kommit hem från Stockholm nu, så han följde med. Jag, Stephan & Mark bestämde oss för att äta där. Oscar stack hem, men Jonathan kom förbi. Riktigt trevligt var det! Tror nog vi satt där nästan i en timme & pratade om allt mellan himmel & jord! :) Sen väl hemma la jag mig & tittade på Step up 3. Älskar allt som har med dans & göra, spec dans filmer. Skit bra var den med! Rekomenderar den till danstokiga, precis som jag :P Tog en riktigt skön dusch efter det. Smörja in ansiktet, & lite sånt mys :) Så nu känner jag mig som en ny människa. Nu sitter jag här i min fina pyjamas, mina hello kitty tofflor & håret uppsatt i en fläta redo för sängen. Ska bara borsta tänderna med, sen e jag helt redo :P  Har fått låna Samiras dator, så ska krypa ner under täcket & titta på en film som hon sa skulle va skit bra. Zac Efron var med i den med & han e ju rätt snygg så ;) Sen efter det ska jag sova, är ju skola imorgon. Visst börjar inte förens tjugo i 1, men lika bra & komma i säng i tid. Men det märks att det e skola imorgon, nu när folk börjar komma hem till internatet. Men inte kommit så jätte många faktiskt :o Resten kommer väl imorgon. Fatme i min klass ringde mig innan med, hon har varit i Libanon & kom hem för 2 dagar sen. Ska bli kul & träffa henne imorgon. & jag ska få träffa Aina med. Äntligen! Saknat henne riktigt mkt. Sen kommer förhoppningsvis Matilda med (: & massa andra sötnosar som jag saknat<3 Nej, nu blir det en runda till tvrummet för prat med Samira & Melle, sen film!

Godnatt!  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0