091127

Hej!





Är hemma hos Jimmy nu med Kim. Sitter & tittar på¨Harry Potter halvblodsprinsen. Vaknade för en stund sen, ingen av oss har väl sovit så bra inatt. Ska dra oss hemåt till maten sen är svinhungrig. Annars idag vet jag inte alls vad som händer. Blir väl spela kort eller något sånt. Kan ju inte titta film där hemma för dvdn funkar inte & min data hju Tobbe. Men något kul hittar vi väl på :)
Igår var Emelie här, så det blev shopping för hela slanten. & jag har min jacka nu, äntligen! :)  Sen var vi bara hemma hos mig en stund. På kvällen tänkte jag & Michaela hyra film, men som sagt dvdn funka ju inte. Sen kom Kim så snacka lite med henne.


Men men nu ska jag va social med Kim & fortsatta titta på filmen. Btw  kommer inte kunna uppdatera bloggen nu på ett tag inget internet där hemma.




Love/ T
Göran <3 Görgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0