Underbar dag! :D

Hej! :D




Shit vad jag kan vara dålig på att uppdatera ibland. Men så kan det bli när man inte alltid har tid att sitta vid datan. Idag blir det i alla fall inte lika mycket skrivande som det blev sist. Är ju typ bara onsdag & torsdag jag missat så.

Onsdag: Vaknade alldeles för sent kan jag säga. Vakna vid 10-tiden & sluta halv 11. Illa! Pallade inte vara hemma så stack när Kim gick till jobb. Gick upp till banken & hämtade ut pengar. Hade ju fått studiebidrag. Wiie :D Så blev att man handlade frukost & lite annat smått & gått. Blev att man stack upp till boendet vid halv 12 tiden. Blev lite smått bråk med personalen för dom tyckte inte att jag fick missa middagen för att jag inte hade gått i skolan. Men jag tyckte att jag skulle få det med tanke på att jag skulle träffa min mamma. Det borde ju vara obligatoriskt! Men men stack ner en runda till stan. Prata lite med Kim & så. Sen möte jag mamma på Lindex. Var lite smått nervös i början inte träffat henne på 1 ½ år :( Men det gick bra :D Sen vid halv 2 hämta vi Amanda (min lillasyster) på dagis & överraska henne (hon visste inte att jag skulle komma). Hon var blyg i början, men blev ändå jätteglad :D  Sen stack vi hem & åt chokladpudding. Mums! Efter blev det förmedlningscentralen. Handlade ännu mer. Slösade 500 :- denna dag. Men var ju skulder & saker jag behövde. Sen hem, kolla igenom massa gamla foton på när jag var liten. Sen blev det middag & massa mys. Mamma var snäll & körde mig hem så jag slapp ta tåget. Var hemma vid 8-tiden något. Så prata hon lite med personalen med. Efter det kört hem så var det städning för min del som gällde. Städdag! :( Sen kom Kim hem så snacka man bara med henne fram till läggdags :D Riktigt underbar dag, var kul & träffa mamma & Amanda igen. Riktig trevlig & mysig dag! :D

Torsdag: Vakna man alldeles för sent igen. Vid 1-tiden något sånt. Kom inte härifrån förens 2 tror  jag det var. Så jag var bara på stan en runda. Var borta hos Kim en runda med. Sen skulle jag hem & äta men var inte hungrig så sket i äta. Låg & läste en stund, sen stack jag upp till Kim & mötte henne. Sen upp till stationen vänta på Emelie. Hon kom med tåget tjugo i 7, sen drog vi upp till boendet. Blev bara att man satt här hela kvällen, lyssna igenom lite gammal musik & så. Sen följde vi Emelie till röda punkten, sen hem igen. Så när vi skulle röka, kom Cizzy. Så prata med henne, skönt & få det man vill sagt. Ångrar det jag gjorde som fan & saknat den människan otroligt mycket. Sen när vi skulle gå & lägga oss var jag uppe alldeles för länge för att jag tvunget skulle så klart läsa klart min bok. Så somna inte förens halv 5 ngt. Illa! Hade möte idag med också, gick bra för en gång skull. Förutom att jag har utegångsförbud hela helgen & får inte gå ut utan personal :( Aja, har bara mig själv & skylla.





Idag: Vakna typ 11 något. Så tänkte åka till skolan. Gjorde mig i ordning snabbt, upp till banken & ta ut pengar. Sen tog jag tåget till skolan 13.24. Det roliga var att jag åkte ju till skolan. Men fick panik när jag väl kom dit, jag vet inte riktigt varför. Men blev helt jävla svimfärdig, & kände bara paniken stiga. Har aldrig känt så innan. Det var hemskt. Tack alla som skicka sms med mig & stötta mig iaf :D Fick i alla fall tag på en lärare, sen åkte jag hem. Väl i hlm så var jag med Steffi & Sara tills Emelie kom. Sen när Emelie kom stack vi ner & mötte Kim, sen handla gravljus. Ska ju ner till minneslunden imorgon. För natten mellan imorgon & söndag är det 1 år sen en killkompis till mig dog. Så blir att man är på minneslunden då. Blir dock inget jägers för mig ikv, det blir alldeles för mycket för mig. Det var ju samma jägers som ikv då när detta hände typ. Så nej tack! :( Just nu sitter jag med Emelie på rummet. Kim springer runder överallt & e rastlös. Vi vill göra något typ festa. Men jag vet inte om jag vågar. Har ju utegånsgförbud hela helgen & får inte gå ut utan personalen. Är rädd att jag ska bli utkastad med tanke på att jag stuckit så mycket. Hmm , vet inte hur jag gör. Får se sen. Men nu ska jag vara lite social :D Kanske skriver mer & senare.
Ha nu en trevlig kväll!
Pusss



/ Tina
Emelie & jag på bilden :D
Eller ja Ola & Glenn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0