Kärlek till Canda Goose :)

Hallå!

Orkar inte skriva så mycket idag. Men det har inte alls hänt mycket idag heller. Va ju ledig idag tänkte sova länge. Blev ju typ så, vid halv 10 gick jag dock upp.. Följde Kim till jobb & fick någon cigg av henne så jag skulle klara mig. Sen gick jag hem & sov igen haha. Sov till typ 13 då Kim kom hem, så åt vi & lite sånt.. Sen satt jag bara & lästa. Hade allmänt tråkigt. Robin kom hem sen också så prata lite med honom. Sen hoppa jag in i duschen & gjorde mig i ordning. Sen följde man med Kim & Robin till stan. Robin skulle ju ha öl så, & han har tappat sitt legg. Stackare! Följde Kim till hennes tåg, ska ju vara i Malmö i helgen. Hoppas hon får det trevligt i alla fall. Sen stack jag & Robin iväg & handlade. Sen stack jag hem & åt. Sen blev det datorn som vanligt. Nu har jag typ suttit här sen 5 haha! Men har man inget annat att göra så.. Funderar på vad man kan göra ikväll. Ville både stanna hemma & ta det lungt, men vill ändå festa med. Lite tråkigt här hemma med, alla är ju på helgledighet så ingen kommer va hemma förens söndag. Dumma mig som inte skött skolan! Blir verkligen att sköta sig nu. Carro frågade mig om vi skulle hyra en film ikv & köpa godis. Så det blir nog att vi gör det. Kan ju vara skönt att bara vara hemma ibland med. Sen imorgon hoppas jag att jag kan träffa Emelie! Min bästa vän på högstadiet & vi har inte träffats sen nian i heller. Så ska bli kul & träffas igen. Man har ju nog en del att prata om & massa gamla minnen. :) Nej nu ska jag nog logga ut från datorn & hitta på något. Får bara se vad det blir.. Skriver mer ikväll eller imorgon..


Ha det så bra!


/ Tina
Vill ha vill ha! Älskar dom :) Skitsnygga!
Fast denna kortare modellen var nästan snyggare.  Har lite beslutsångest om jag ska ha kort eller lång modell.
As snygga är dom i vilket fall som helst. & jag SKA ha en sån jacka. Kosta vad det vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0