Skärpning!

Halloj! :)


Nej, fy vad jag är dålig på att gå upp. Har försovit mig idag igen! Det är fan inte bra det. Tänkte ta tåget nu, men kommer typ in mitt i halva matte lektionen den. Sen efter det är det gympa & jag har inga kläder, så bara svenskan jag kan vara med på nästan. Det är inte bra detta. Är på biblioteket just nu, funderar på om jag ska ta tåget eller inte. Ska i alla fall ringa skolan senare & se vad jag missat så jag kan ta igen det. Sen nästa vecka ska jag gå i skolan varje dag & inte ha en enda frånvaro! Gäller & sköta sig nu, annars blir det ju som sist.. Det vill jag inte, ska vara glad att jag ens kommit in. & det blir inte kul & lämna in frånvarorapporten till personalen. Där rycker mina pengar kan jag säga! Aja, nu ska jag sätta mig & försöka skriva en broschyr om Hässleholm. Kan ju åtmisntone jobba lite på egen hand även fast jag inte är i skolan.  Lite duktig är jag i alla fall. Ska försöka ha klart broshyren på måndag, & har en del & skriva. Så dags & sätta igen. Men skriver mer i kväll. :)





Ha det bra!



/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0