Seg dag!

Hej igen :)

Ligger här i sängen med datorn i knät, precis läst några rader i min bok. Har ju lånat ny nu: Det fattas en tärning.. E faktiskt väldigt bra, redan läst halva haha. Ja som sagt har ju inte hänt allt för mycket idag. La mig ju & vila innan som jag sa. Men fick typ vila 5 min sen kom Alex & knacka men palla inte öppna. Så sov vidare men blev bara en timme, för sen var det ju mat. Efter maten satt jag bara ute & snacka massa med Tobbe & Robin. Trevligtrevligt. Sen skulle ju Robin spela haha. Så blev att man satt & snacka en massa med Tobbe. Skönt att vi pratar igen i alla fall, hoppas det förblir så nu med. Sen kom Kim hem vid 6 satt där nere med henne vid datorn. Sen kommer ju personalen men en ny idiotisk regel, nu ska vi helt plötsligt inte få sitta 2 st där nere samtidigt. För det kan ju vara privat när man sitter där & chatta. Men hallå det är ju ens eget val! Som nu ville ju Kim att jag skulle sitta där nere med henne så hon slapp sitta själv & då väljer man ju själv. Skulle det nu vara privat så säger man ju till personen att det e privat & om dom kan gå ut en stund. Kan bli så jäkla irriterad på personalens nya regler som dom ska komma på hela tiden. Vi får ju inte dricka varken oboy eller saft på kvällarna heller för vil blir tydligen för "stimmiga" men det blir vi ju ändå. Det kallas övertrött! Men men dom verkar inte tåla något längre springer runt & klagar på exakt allting nu tycker jag. Sen kvittar det om man sköter sig, dom kommer ändå på något som e fel.  Men men nu ska inte jag klaga! I alla fall satt vid datorn med henne en stund. Sen stack jag upp & åt, lite smått irriterande att mjölken va slut. Men det fick ju gå i alla fall. Sen följde Rask & Robin med mig ner & handlade cigg. & där tog mina pengar slut :( Inte alls bra fick 120 kr i måndags & dom e redan slut. Tror fan man får sluta röka snart eller något e ju dyrt så in i helvete att röka nu för tiden.. Sen satt man ju bara ute på trappen den sista halvtimmen & snacka skit. Jag & Kim hade ju våra flipp som vi alltid har. Som sagt sämsta humorn ever ! Sen så läste jag bara min bok lite, Kim låna ju datorn. Hon har precis varit & lämnat den :)
Ja så det har ju inte alls hänt så mycket idag. Har varit allmänt trött & seg idag i alla fall. Men ingen huvudvärk som tur är. Ja, det börjar bli sent nu så jag får nog ta & krypa ner under mitt varma täcke & sova nu. Upp tidigit imorgon redan 06.00. Men ganska skön dag ändå går från 08.05 - 10.30 :D Visst tycker ju man kunde börja sent & sluta sent. Men ändå skönt för man har ju hela dagen ledigt sen. Ska passa på & ringa några viktiga samtal då med. & hoppas på att få träffa Filihp imorgon med. Nej, men nu kallar verkligen sängen på mig & är riktigt trött nu.  Förresten vet om att jag sa att jag skulle lägga in bilden på klänningen. Men har inte lagt in den på datorn än & är alldeles för trött nu. Så lägger in den imorgon ist :)
Sov så gott alla! Godnatt

/ Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0