27/12-10

Hej hej, hemskt mycket hej!


Jag har typ legat och sovit hela dagen så jag är extremt övertrött & pigg nu haha :)


Hur har eran jul varit? Hoppas den har varit bra :) Min var väldigt mysig & trevlig. Förutom lite problem med bussar & tåg. På morgonen när jag skulle hem blev det 2 ½ timmes väntetid innan jag kom på ett tåg. Var hemma vid 14.40 & skulle va hemma 11.30 så vi kunde äta innan Kalle. Sen när jag skulle hem, så var det i stort sett samma problem. Arg, trött, stenfrusen & allt :/ Så ringde en killkompis som så snällt kom & hämta mig i vinslöv & körde mig hem. Snällt! :) Annars var dagen bra. Blev lite fika till Kalle & sen äta efter det. Sen efter vi ätit så var det ju bara att öppna paketen. Går ju inte & vänta så länge när man har en lillasyster som e 5. Fick fina saker iaf, lite godis, prydnandsaker, duschgrejor & lite annat mys. Även ett presentkort på hm av min kära morfar, så blir nog en runda till stan imorgon.  :) Sen när allt det var klar, var det bara att sitta i soffan & mysa. & titta på lillsyster som sprang runt med sina saker & var överlycklig. Även om jag inte hann va hemma så mycket, va det perfekt ändå! :)

Idag har inte alls hänt mycket, gick upp vid 5 :/ Så har bara suttit & degat framför tvn & här. Även tagit en dusch med :P Nu hade jag tänkt gå ner till Melle & ta 1 glas vin eller 2 med honom :)



Råkade klicka hem ett par skor för en stund med, men visste dom sygga? :P 
Dock får dom nog stå i garderoben tills snön e borta :/
Love/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0