Sammanställning av 2010! :)

Nu ska jag ge detta ett försök & se hur det går, mitt minne e ju inte det bästa men det går säkert bra :)


Januari: Ja förra nyårsafton spenderades med en gammal tjejkompis nere i Malmö. Inte så smart av en raketrädd tjej att stå mitt på torget på 12slaget.
Tror jag bodde kvar på boendet då & umgicks väldigt mycket med både Kim & Emelie..
Åkte nog iväg mycket med Emelie & hittade på en massa skoj + massa shopping på nova lund..


Februari: Skrev ut mig från boendet & flyttade hem till Jessica istället.
Blev tillsammans med Dennis (som jag skrivit om innan)
Festade väldigt mycket tillsammans med en av mina nämsta killkompisar Robin & sen Dennis med. Väldigt mycket Björket :)
Såg Valentines Day på bio, skit bra film! :)


Mars:
Firade bästa väns (nedan) 20årsdag hos hennes farmor & farfar.
Sen blev det halmstad på kvällen, vilket innebar bowling & god mat:)

Va ännu mer på Björket & festade med Robin :)
Umgicks lite med Kim även fast hon flyttat.
Var en massa med Dennis.
Träffade Otto igen :)

Helges minnesgudtjänst :/
Började gå ut på Qbar ist :P



April:

Lillasyster fyllde 5, var på kalas hemma hos mamma!
Fick min lägenhet & flyttade till Hästveda.
Jag & Dennis bröt upp.
Träffade Bassi igen..
Fick min efterlängtade kise<3

Ännu mera utgång på Q-bar. Började festa med Daniel :)
Träffade Erica :D


Maj:
Festade väldigt mycket & va ännu mera på Qbar.
Började träffa Jonna igen (en gammal klasskamrat) & även Emelie!
Var uppe på nätterna & sov på dagarna.
Färgade håret blont.

Köpte en skitfin klännig

Mycket av mina vakna tid spenderades framför datorn :P



Juni: Jag fyllde 20 år, men blev en lung födelsedag :)
Träffade bästa vän efter att inte setts på ett par månader

Träffade även på Cizzy ett par gånger med (:
Såg premiären av eclipse :D
Började umgås med Johanna..
"bodde" typ hos henne ett tag i slutet av månaden
Midsommar spenderades hemma hos Bassi..
Såg väldigt mycket film :P


Juli:
Kristianstaddagarna för hela slanten :)
Det bjöds både på tältning, galna kvällar, sitta fast där hela natten & mycket mer såg även Black jack :)
Var hos Johanna varje dag typ & umgicks väldig mycket med henne & Johan.
Var i åhus ett par gånger & tältade även ute vid finjasjön..
Började även ta upp kontakten med en gammal tjejkompis Zandra.
Träffade Rask efter sådär att inte träffat han på 8 måndar :o
Var iväg på en väldigt rolig tripp till färingetofta med Zandra, Johanna & viasat pojkarna. ;)
Hästveda marknad (tror det va juli)

Augusti:
Helsingborgsfestivalen :)
Träffade denna söta tjejen (Louise) & vi blev riktigt bra vänner

Umgicks en del med henne & Robin.
Började även umgås med en annan killkompis mycket & var där rätt mycket.
Hässleholms festivalen med trevligt folk.
& Qbar såklart:P


September:
Gick igenom ett väldigt svårt beslut :O
Var inne på en operation..
Svimmade inne på banken haha!
Umgicks mkt med Wille, Tom & Robin.
Träffade även Fia.
& började umgås mer med Mariette :P
Började på Önnestad folkhögskola.
Blev brunett igen (gammal bild)



Oktober:
Flyttade till Önnestad & träffade massa underbara människor.
Första snön :o
Var mycket med Jana, Aina, Markus & dom, spelade rätt mycket & så med dom om kvällarna.
Åkte upp till Stockholm över lovet & träffade Louise. Stannade hos henne en vecka.
Träffade även mormor, hennes sambo & min moster :)
Var inne i stockholm & kollade på en massa med mormor.
Fick mitt första Csn, blev väldigt mycket shopping..
2 år sen Rele dog :( Saknar dig :/



November:
Köpt alldeles för många skor haha :P
Ännu mera shopping :P
Ytterligare ett jobbigt beslut :o
Började umgås med Samira, Sandra & Melle. Även Aina mer & mer med:P & Sussi..
Halloweenfest

& mårtengåsmiddag på skolan :)

5 år sen min älskade farbror dog.. :/



December:
Såg Due date på bio :)
Jobbat med Sandra.
Mycket prat om kvällarna med både Sandra & Aina ist för att sova.
sjuk & feber för första gången på länge länge.
Lillasysters lucia.
Var med i luciatåget på skolan & vi hade en jävla galen lussevaka dan innan.
En liten tripp till Göteborg över en helg blev det
Tyskland
Gjort ett jätte fint pepparkakshus
Firat jul hemma hos mamma med lillasyster <3
Julfesten på skolan




Vilket år! Har både hänt bra & dåliga saker detta året. Visst har det hänt mer än detta, men kan ju inte skriva upp allt i bloggen blir alldeles för mycket att skriva :P Men det har faktiskt varit ett ganska bra år ändå, även om det har varit väldigt mycket tråkigheter. Men det blir en hel klar förändring nästa år. Då ska jag ändra på mycket jag! :) Men nytt år, ny möjligheter! & imorgon så skålas nog det nya året in med lilla Sandra :)
Tråkigt att jag inte hade fler bilder men men..


På tal om annat hittade en lista jag la upp typ i maj :P Saker som skulle göras 2010 ..
Fixa körkort
Skaffa jobb
Komma in på ngn skola
Lära mig göra kaffe
Bli bättre på att laga mat
Träffa släkten uppe i Örebro & även i Stockholm
Fixa i lägenheten..

Haha jag har lyckats komma in på en skola & jag har träffat släkten i Stockholm.. Maten e väl lite bättre & kan typ koka kaffe nu :) Fortfarande körkortet kvar men nästa år då jävlar! I sommar SKA jag ha körkort punkt slut.. Ska faktiskt börja övningsköra snart :)


Nu ska iaf denna tösen ta & sova för hon börjar bli väldigt trött. Leta kläder & fixa tvätten får jag göra imorgon, för jag har en Sandra som ligger & sover på mitt rum. Men men sov så gott alla! Nattinatti!<3

Förresten måste ju lägga upp bilderna från julfesten undrar om man ska göra det nu ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0