Åhus! :)

Hade det sjukt mysigt och trevlig på stranden igår! :) Hann dock inte uppdatera innan vi stack för lilla jag kom inte upp förens vid 2. Så det blev att äta snabbt, slänga på sig kläder & sen möta upp Zandra. Men det är tur man inte behöver göra sig iordning så mycket när man ska till stranden. Sov inte hemma igår heller, så kunde ju inte skriva när vi var hemma. Men nu är vi hemma, har väl bara varit hemma ngn timme! :) Men ganska så skönt ändå & vara hemma eller hemma och hemma hos Johanna :)  Tänkte iaf skriva om dagen igår och idag :)


Igår: Vaknade jag som sagt för sent så tog inte tåget förens 15.22. Sen när vi var framme i K-stad tog vi fel buss haha :O Tog den som skulle till nyponvägen ist för den till bryggan. Men vi kom rätt tillslut, nästa gång ska jag läsare nogrannare :) Blev iaf lite solning, var i vattnet med men ville inte doppa mig :O Sen kom Zandras killkompis & hans 3 kompisar. Blev att sitta på uteserveringen dricka lite öl & så. Beställde också in en flask Rosévin, gottgott :) Sen var jag helt inne på att jag skulle bada, men väl nere i vattnet vände jag & gick upp igen haha. Fast alla skvätte ner mig :( Sen stack vi & handla lite mat. Sen bar det av mot färingetofta (eller va det hette) där vi grillade & drack öl. Körde lite sanning & konka med, men som vi sa det som händer i färingetofta stannar i färingetofta haha :) Vi satt nog ute till en 4 på morgonen. Eller ja vissa satt kvar längre jag gick iaf & la mig då. Skittrött var jag, men vaknade sen vid 6 igen :O Sovit helt skumt inatt :/ Men vi hade jävligt trevligt iaf! :D



Idag: Vaknade vid vi 1, fy fan! Ville verkligen inte upp, så gick in till Johanna & la mig haha! Men Zandra kom efter en stund & drog upp oss. Blev att åka till hlm & hämta Millan (Zandras hund) Sen stack vi till Åhus & käka, blev ju kycklingsallad för min del ofc! Sen körde dom ner oss till stranden & sen skulle dom iväg. Var bara nere på stranden ett tag & sen tog vi bussen hem. Så jag & Johanna kom väl hem för en stund sen. Nu har vi precis duschat, ska göra oss i ordning nu & sen äta ngt snabbt. Ska upp till en killkompis en runda & bara ta det lungt :)


Har lite bilder & så från igår, men det fixar jag sen. Hinner inte nu för måste fixa mig! :) Hörs senare! <3


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0