:)

Hejsan!

Ja det är ju ett tag sen man skrev sist, men har typ varit i Kstad varje dag nu :P Både hänt mycket & ändå inte :P Kommer inte ihåg exakt allt som hänt i heller eller när :P Men kan skriva ändå :)


Måndags: Så åkte jag, Johanna & Johan till Kstad. Var egentligen inte meningen att vi skulle dit, men blev så ändå. Träffa på en annan Johan där inne med, så var med dom ett tag. Sen träffa vi massa annat folk med & va med dom :) Var med folk i öltältet & hade allmänt trevligt :P Sen stack vi hem till en & efterfesta. & sen ner till Johan & Johanna. Dumma som vi är slutade hela kvällen med att vi tältade :o Somna typ nio på morgonen :O


Tisdag: Så vaknar man vid halv 12 av att hela parken var full med folk. Blev att ta tåget hem till Johanna & sova. Sen vaknade man inte förens vid typ 5 :o & då blev det att man drog till Vinslöv & va där ett tag. Sen ta tåget till Kstad där vi träffa massa folk :) Sen blev det upp till en & dricka lite & sen ner till torget :) Men var inte där så länge så vi stack & efterfesta ist :P & sen tog jag & Johanna första tåget hem :)


Onsdag: Vaknade man också sent :O Johan kom hit & sen drog vi till vinslöv & förfesta. Sen bar det av till Kstad för vi skulle se Black jack :) Så vi var mest bara uppe vid torget :P Sen fick jag skjuts till stan vid 3, hämtade även upp Johanna på vägen :P Hon drog hem & jag till en tjejkompis. Sen när jag skulle hit & sova, skulle jag kasta sten på fönstret men råka träffa grannens :O Tur dom inte vakna :)


Idag/igår: Så vaknade jag vid 2 :O Gick upp & åt sen blev det att kolla Mamma mia. Såg halva & sen somnade jag igen. Vaknade vid 7 av att Johannas mamma väckte mig för att det var mat.. :) Sen tittade jag på film tills Johanna kom hem. Hon har varit i Gbg hela dagen.. Sen blev det film tills hon kom. & då stack vi & käka pizza :P Sen blev det hem & sjunga singstar. Var även ute & gick en runda:P


Ja det har typ bara hänt samma varje dag nu. Just nu ligger Johanna & sover & jag ska sätta igång en film. Orkar inte sitta vid datorn så vi hörs väl imorgon :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0