Nu blir det...

Film & mys med Johanna! Precis varit & handlat chips & dippa! :D Blir så irriterad på fotbollen med.. Suttit helt inne i det & inte ett enda mål gör Spanien. Sen när Johanna drar ut mig för vi skulle hämta pengar, så precis när vi kommer vid statiol hör jag några skrika i en lägenhet. Då skickar jag till Johan som var kvar hos Johanna, & klart så hade dom gjort mål!! Så irriterande att dom ska göra mål precis när jag gått, så jag missar det!! Oooooh! :( Jaja, Spanien vann iaf det är huvudsaken :D Nej nu ska jag ut & hämta dippen sen starta filmen. Det blir nog att se tio orsaker att hata dig, för Johanna har inte sett den än. Sen blir det väl ännu mer film, blir väl att titta film hela natten. Inte trött än, så blir nog en 3 filmer eller något & sen sova. :)



Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0