Tvätt & städdag! :)

Hejsan! :)


Skulle ju upp tidigt idag, för att åka hem & tvätta. Men jovisst, ställt klockan på 12 men vakna inte förens typ kvart i 1. Men ville fortsätta sova så sa till Johanna att gå & duscha & sen väcka mig. Men gick inte förens vid 2, då vi skulle tagit bussen egentligen. Sen är jag så duktig att jag alltid ska vara så seg, satt & åt frukost samtidigt som jag skulle läsa tidningen :O Sen blev det hoppa in o duschen & göra sig i ordning. Tog busen hem 20 över 4, så inte hemma förens vid kvart i 5 typ :P Men börja tvätta direkt då, sen har vi städat en massa nu med. Har precis städat klart, eller ja är inte helt klart än. Men orkar inte mer nu så ska fortsätta imorgon innan vi sticker in till Hässleholm. Inte så mycket kvar heller :/ Nu ska vi väl inte göra så mycket mer än att sitta & nörda oss vid datorn :) Ska väl sova snart, upp tidigt imorgon igen. Har ett mindre roligt samtal som måste ringas imorgon. Hoppas på bra besked nu... :)


Love/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0